Friday, February 18, 2011

aku askar ??


jarang org percaya bila aku ckp aku pnh join wataniah. sampai tpkse tunjuk gmbar passing out yg gelap mcm dayang senandung tuh. hahahaha. ingatkan lepas tauliah, aku tak nak aktif lagi dah. yela, banyak komitmen lain lagi. tapi mama tetap nak aku aktif balik. so, as i've promise to her. aku akan lapor kem balik bila aku dah habis degree nanti. lepas bincang dengan ayah, he said, "kakak, next week pergi lapor. jangan tangguh lagi". semalam aku ke markas minta pendapat kapten sharizan. dia pun suh aku lapor. siap bg semangat lagi. "if ade ape2 yg tak ok, inform saye". baiknyeee tuan ni. heheheee. tapi lain hal nye dgn en. boyfie ! dia mmg tak suka aku join blk bnd2 nih. takut aku makin ganas ! hahahaha. oke ape. nanti tkde la org berani kacau aku. whatever your reasons are, i will still go for it. derhaka untuk kebaikan tkpe kn ?? ;ppppp

jadinye, minggu depan aku akan lapor kat kem 503 (AW) ! kembali bergelar LTM. NURLIYANA BINTI AHMAD MAZLAN.

xde gaya lgsung !! xoxo !!

No comments: