Wednesday, March 16, 2011

kau ni kelakar lah !

sebab apa aku cakap macam tuh ??
sebab kau perasan orang cakap pasal kau.
kesian gila kat kau kan.
sebenarnya orang tak cakap apa pun.
kau yang terasa. (mkn cili byk sgt lah kau ni..)
kau yang emosi.
kau yang BODOH.
ahahahahahahahahaa.
lepas baca post ni mesti kau akan cakap macam2 lagi kan ??
gasak kau lah.
ada aku kisah ??
tak payah lah jadi sarcastic sangat !
aku rasa orang pun dah naik meluat.
tapi kalau kau rasa kau suka dengan cara tuh, terpulanglah.
teruskan lah kebodohan kau tuh.

No comments: